S’obre la nova convocatòria del Catàleg de Serveis 2023

Des d’avui 28 de desembre de 2022 els municipis de la demarcació ja poden sol·licitar els recursos del Catàleg de Serveis 2023. A través del Catàleg de Serveis els ens locals podran accedir als diferents recursos de suport econòmic, tècnic i material que ofereix la corporació i, en particular, els que oferim des de l’estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona.

Al cercador de recursos del nou Catàleg de Serveis 2023 de la Diputació de Barcelona podreu trobar totes les línies de suport disponibles per els ens locals de la demarcació. El cercador web permet obtenir catàlegs a mida segons diferents criteris (població, termini de sol·licitud, tipus de recurs, matèria...) i cada recurs conté informació completa dels ens destinataris i dels requisits d’accés, així com dels criteris de valoració i puntuació, els terminis de concessió i condicions d’execució, i la justificació.

Recursos Smart Region

L'estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona posa a l'abast dels ens locals de la demarcació de Barcelona tres línies de suport per el desplegament d’estratègies de ciutats i pobles intel·ligents, que s’han mantingut al llarg del Catàleg de Serveis 2021-2023.

A continuació s’exposen aquests recursos i tots els terminis perquè els governs locals puguin sol·licitar-los:

Ajut econòmic

Període de sol·licitud: 28/12/2022 a 09/02/2023

Destinataris: Ajuntaments de municipis entre 2.501 habitants i 75.000 habitants

**Com a novetat aquest any l’import màxim d'ajut ha augmentat a 10.000 €.

Ajut tècnic

Desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent

Període de sol·licitud: 28/12/2022 a 30/04/2023

Destinataris: Ajuntaments de municipis de més de 2.500 habitants, mancomunitats

Ajut material

Plataforma tecnològica per a la gestió urbana

Període de sol·licitud: 28/12/2022 a 31/10/2023

Destinataris: Ajuntaments de municipis de més de 2.500 habitants, consells comarcals, mancomunitats

A la fitxa descriptiva de cada recurs es recull tota la informació d’interès per a l’ens local (destinataris, condicions de concertació, terminis).

El Portal de tramitació (PMT) és el canal de tramitació electrònica i on es podrà fer el seguiment de les sol·licituds.

Per a més informació sobre els recursos mencionats, no dubteu en posar-vos en contacte amb smartregion@diba.cat.

Duch, Anna

Últims dies de termini per al recurs econòmic "Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana"!

Voldriem recordar que el proper dijous 9 de febrer de 2023 finalitza el període de sol·licitud per al recurs econòmic "Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana" que dona suport per l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Smart Region de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.

Aquest any l'import màxim d'ajut ha aumentat a 10.000 € per ens local.

A l’hora d’escollir els dispositius recomanem que demaneu garanties als proveïdors sobre les dades, així com que us deixin provar els equips, és interessant que pugueu verificar les mesures dels sensors amb alguna font d’informació de referència.