Catàleg de serveis 2020: Ja es troben disponibles les línies de suport de l'estratègia Smart Region

L'estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona posa a l'abast dels ens locals de la demarcació de Barcelona tres línies de suport per desplegar estratègies de ciutat intel·ligent.

Al recurs per accedir a la plataforma urbana intel·ligent basada en Sentilo, hi podem trobar, a més, el suport econòmic per a l’adquisició de dispositius integrables a la mateixa plataforma i el suport tècnic per a la diagnosi i desenvolupament d’estratègies de ciutat intel·ligent.

A continuació es llisten els enllaços dels ajuts concrets i llurs fitxes dins el catàleg per poder fer la sol·licitud mitjançant l'aplicació PMT (Portal Municipal de tràmits).

Ajut material

Plataforma de serveis tecnològics per a la gestió urbana (Període de sol·licitud: 10/01/2020 a 30/09/2020)

Ajut tècnic

Diagnosi per al desenvolupament d’estratègies de ciutat intel·ligent (NOU TERMINI! Període de sol·licitud: 10/01/2020 a 20/08/2020)

Ajut econòmic

Adquisició de dispositius integrables a la plataforma Sentilo de la Diputació de Barcelona (Període de sol·licitud: 10/01/2020 a 13/02/2020)

* NOTA TERMINIS:

El RD 537/2020, de 22 de maig, aixeca la suspensió dels terminis suspesos per l’estat d’alarma derivat de la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19 els quals es reprenen amb efectes 1 juny. Consulteu la taula de terminis afectats i les noves dates d’aplicació per a les convocatòries vigents del Pla Xarxa de Governs Locals.