Últims dies de termini per sol·licitar el recurs de catàleg 2023 “Desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent”!

El proper 30 d'abril de 2023 finalitza el termini per tramitar la sol·licitud per al recurs tècnic “Desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent” a través del Portal de tramitació (PMT).

L'objectiu d'aquest recurs de catàleg és oferir assistència tècnica als ajuntaments de la demarcació per a la diagnosi de solucions de ciutat intel·ligent aplicades a la gestió urbana.

Hi ha dues línies de suport diferenciades:

1. "Definició i desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent", per a municipis de fins a 20.000 habitants i amb una visió holística de ciutat intel·ligent.

2. "Disseny de solucions de ciutat intel·ligent per a àmbits de gestió municipal concrets". Aquesta línia es divideix en les categories següents per a un àmbit municipal concret:

i) Recerca i definició de solucions innovadores de ciutat intel·ligent.

ii) Suport a la implantació de solucions de ciutat intel·ligent (com per exemple, la definició i/o implantació de quadres de comandament).

Els ajuts estan destinats a ajuntaments de municipis més de 2.500 habitants.

Els requisits de concessió, criteris de valoració i documentació requerida es pot consulta a la fitxa del recurs disponible a: https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/fitxa?id=23058.

No dubteu en posar-vos en contacte amb smartregion@diba.cat, per a qualsevol dubte o qüestió respecte aquest recurs de catàleg o la documentació necessària per a la seva sol·licitud.