Sessió de FORMACIÓ: "Introducció a la Plataforma Smart Region i suport a la integració de dispositius" - 1 de JUNY de 2023

Benvolgut/da,

Voldriem informar-vos que el proper dijous 1 de juny de 2023 de 9.30h a 11.00h tindrà lloc la sessió de formació "Introducció a la Plataforma Smart Region i suport a la integració de dispositius" de la Diputació de Barcelona. Aquesta acció formativa es realitzarà en format virtual i disposarà d’acreditació d’assistència

L'objectiu de l'acció formativa és introduir la Plataforma Smart Region als nous usuaris de la mateixa (i.e., tècnics i tècniques, administradors i administradores de la Plataforma Smart Region (Ajuntaments, Consells comarcals i Diputació)); explicar els mòduls i entorns disponibles dins de la Plataforma Smart Region (Mòdul Sentilo, mòdul Grafana i mòdul NodeRED); així com donar suport a la integració de dispositius.

El programa de la sessió de formació el podeu trobar disponible al següent enllaç: Programa Introducció Plataforma Smart Region.

També podeu fer extensible el programa a aquelles persones de les vostres organitzacions que puguin estar interessades.

Si esteu interessats en participar, agrairíem us inscrivissiu al següent enllaç d'inscripció a través del Gestforma: "Sessió d'introducció a la PTGU i suport a la integració de dispositius" clicant a "Preinscriure'm" (a dalt a la dreta).

La data límit per fer la inscripció a l'acció formativa és el proper 29 de maig de 2023.

Uns dies abans de la sessió de formació us farem arribar un correu electrònic amb l'enllaç per connectar-vos a la sessió i les indicacions corresponents per a connectar-vos virtualment.

Si teniu algun dubte o comentari, us podeu posar en contacte amb smartregion@diba.cat.

Atentament,

Equip Smart Region

Pascualena Lasa, Ainhoa

Últims dies de termini per poder fer la pre-inscripció a la sessió de formació. Animeu-vos!