Smart City Expo World Congress 2023 – Us convidem a participar!

Benvolguts/des membres de la comunitat Smart Region Barcelona,

El proper mes de novembre, concretament del dia 7 al 9 de novembre de 2023, tornarà a tenir lloc l’Smart City Expo World Congress 2023 a la Fira Barcelona Gran Via.

Com bé sabeu, l'Smart City Expo World Congress (SCEWC) és el lloc de trobada per a experts i líders de les ciutats més innovadores del món en temes smart. L’edició d’aquest any és farà sota el lema “Sustainability & Diversity. Our Values in Action” i es pretén continuar estimulant la revolució urbana intel·ligent cap a ciutats i pobles millors, més sostenibles i diversos.

La Diputació de Barcelona, un any més, hi serem presents amb un estand, i volem explicar els projectes i els serveis de la Barcelona Smart Region que conjuntament estem construint entre la nostra institució i tots els ajuntaments de la demarcació de Barcelona.

Des de l'equip Smart Region de la Diputació de Barcelona us convidem a participar al nostre estand a tots i totes vosaltres que treballeu el dia a dia dels projectes smart i innovadors dels vostres municipis.

Ens agradaria exposar projectes innovadors des dels diferents àmbits d’actuació d’un poble, ciutat o un territori intel·ligent (mobilitat, benestar social, economia, sostenibilitat i medi ambient, TIC, cultura esports, educació,  salut, seguretat, habitatge, infraestructures, neteja, governança,  etc). Serà una bona oportunitat per poder posar en valor el que esteu fent els governs locals per fer ciutats i pobles més sostenibles, inclusius, pròspers, accessibles, digitals i participatius.

Per aquest motiu us voldríem demanar que si teniu algun projecte que penseu que pot encaixar i que us agradaria explicar dins del programa que estem preparant per l’Smart City Expo World Congress 2023, ens ho feu saber enviant un correu a smartregion@diba.cat o trucant al 682 45 04 85. Si teniu qualsevol pregunta no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Esperant que us animeu a formar part d’aquest projecte rebeu una salutació ben cordial,

Equip Smart Region

smartregion@diba.cat

Pascualena Lasa, Ainhoa

Bona tarda,

Us recordem que si teniu algun projecte que penseu que pot encaixar i que us agradaria explicar dins del programa que estem preparant per l’Smart City Expo World Congress 2023, ens feu arribar la proposta enviant un correu a smartregion@diba.cat o trucant al 682 45 04 85. Si teniu qualsevol pregunta no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.

Atentament,

Equip Smart Region