Últims dies de termini per sol·licitar el recurs de catàleg 2021 “Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana”.

El proper dijous 4 de març de 2021 finalitza el termini per tramitar la sol·licitud per a l’ajut econòmic “Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana” a través del Portal de tramitació (PMT).

L’objectiu d’aquest recurs de catàleg és donar suport a l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Smart Region de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.

Els ajuts estan destinats a ajuntaments de municipis d'entre 2.501 i 75.000 habitants. L’import màxim de l’ajut és de 5.000 € i es pot realitzar un màxim de una sol·licitud per ens.

Per accedir al recurs s'estableix la puntuació mínima de 40, i els criteris de valoració i la documentació requerida es pot consulta a la fitxa del recurs disponible a: https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/fitxa?id=21016.

El termini màxim de resolució són tres mesos a partir de l'endemà de la data en què finalitzi el termini de sol·licitud (04/03/2021).

No dubteu en posar-vos en contacte amb smartregion@diba.cat, per a qualsevol dubte o qüestió respecte aquest recurs de catàleg o la documentació requerida per a la seva sol·licitud. També ens podeu contactar per a qualsevol dubte relacionat amb els altres dos recursos de l’estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona: el recurs tècnic "Desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent" i el recurs material "Plataforma tecnològica per a la gestió urbana".