Ja es troben oberts els recursos Smart Region del Catàleg de Serveis 2022!

Des del passat 5 de gener de 2022 els municipis de la demarcació ja poden sol·licitar els recursos del Catàleg de Servei 2022. Des de l’estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona s’han mantingut els mateixos recursos que es van aprovar per al Catàleg de Serveis 2021-2023.

Al cercador de recursos del nou Catàleg de Serveis 2022 de la Diputació de Barcelona podreu trobar totes les línies de suport disponibles per els ens locals. El cercador web permet obtenir catàlegs a mida segons diferents criteris (població, termini de sol·licitud, tipus de recurs, matèria...) i cada recurs conté informació completa dels ens destinataris i dels requisits d’accés, així com dels criteris de valoració i puntuació, els terminis de concessió i condicions d’execució, i la justificació.

Recursos Smart Region

L'estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona posa a l'abast dels ens locals de la demarcació de Barcelona tres línies de suport per el desplegament d’estratègies de ciutat intel·ligent.

A continuació s’exposen aquests recursos i tots els terminis perquè els governs locals puguin sol·licitar els recursos:

Ajut econòmic

Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana - Termini de sol·licitud: 08/02/2022

Ajut tècnic

Desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent - Termini de sol·licitud: 30/04/2022

Ajut material

Plataforma tecnològica per a la gestió urbana - Termini de sol·licitud: 30/09/2022

A la fitxa descriptiva de cada recurs es recull tota la informació d’interès per a l’ens local (destinataris, criteris, terminis).

El Portal de tramitació (PMT) és el canal de tramitació electrònica i on es podrà fer el seguiment de les sol·licituds.

Per a més informació sobre els recursos mencionats, poseu-vos en contacte amb: smartregion@diba.cat.

Duch, Anna

Bon dia,

Només recordar que demà és l'últim dia per presentar la sol·licitud de Catàleg 2022 del recurs ecònomic Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbanaA la fitxa del recurs podeu trobar la informació respecte a la documentació a aportar dins de l'apartat "Condicions de sol·licitud".

Per més informació us podeu posar en contacte amb l'equip Smart Region a smartregion@diba.cat.