Nou Catàleg de Serveis 2021: línies de suport disponibles de l’estratègia Smart Region.

Ahir es va presentar el nou Catàleg de serveis de la corporació i que, per primera vegada, té una visió de mandat (2021-2023). El proper 1 de febrer de 2021 s’inicia el termini per a sol·licitar els serveis i les activitats del nou Catàleg de serveis 2021.

Al cercador de recursos de la web de la Diputació de Barcelona podreu trobar totes les línies de suport disponibles per els ens locals.

Recursos Smart Region

L'estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona posa a l'abast dels ens locals de la demarcació de Barcelona tres línies de suport per el desplegament d’estratègies de ciutat intel·ligent.

A continuació s’exposen aquests recursos i tots els terminis perquè els governs locals puguin sol·licitar els recursos:

Ajut material

Plataforma tecnològica per a la gestió urbana - Termini de sol·licitud: 30/09/2021

Ajut econòmic

Adquisició de dispositius integrables a la plataforma tecnològica per a la gestió urbana - Termini de sol·licitud: 04/03/2021

Ajut tècnic

Desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent  - Termini de sol·licitud: 30/09/2021

A la fitxa descriptiva de cada recurs es recull tota la informació d’interès per a l’ens local (destinataris, criteris, terminis). El Portal Municipal de Tràmits (PMT) és el canal de tramitació electrònica i on es podrà fer el seguiment de les sol·licituds.

Per a més informació sobre els recursos mencionats, poseu-vos en contacte amb: smartregion@diba.cat.