Km2 Ciutat, creació col·lectiva de continguts geolocalitzats.

Km2 Ciutat és un entorn metodològic i tecnològic que incorpora dispositius mòbils amb GPS per al treball comú en projectes sobre el territori. El projecta ha de facilitar la descoberta de llocs d’interès, incorporar elements lúdics, donar a conèixer l’agenda d’actes, facilitar l’accés a la xarxa de comerços i permetre aprofundir en el coneixement del patrimoni històric i natural de la població.

See video

Narcís Vives de la Fundació Itinerarium ens explica el projecte Km2 Ciutat, acompanyat de Montserrat Morera, responsable d'informàtica de l'Ajuntament de Manresa, Joan Bassolas, gerent de la Fundació Ciutat Viladecans, Marc Monells, cap de secretaria tècnica de l'Àrea de Promoció de la Ciutat de Sabadell i Juli Hortet, servei d'Esports de l'Ajuntament de Badalona.

See video

El projecte està obert a la participació de l'administració local, centres d'ensenyament, empreses i emprenedors, comerços i qualsevol altra organització que vulgui formar part d'una xarxa comunitària orientada a fer aflorar el potencial cultural, associatiu, educatiu, comercial i turístic d'una zona de la ciutat i a fomentar l'acció social per millorar la qualitat de vida dels seus habitants.