Es presenta #DibaOberta, l'apartat de Govern Obert del web de la Diputació de Barcelona

La Diputació de Barcelona presenta l'apartat de Govern Obert del web de la Diputació de Barcelona, #DibaOberta

El nou espai conté de moment un apartat per notícies d'actualitat, accés al Codi de bon govern i qualitat institucional de la Diputació, accés als apartats de transparència, participació ciutadana, dades obertes i seu electrònica. Accés a la comunitat virtual de Govern Obert i també a la d'Smart City de la Diputació, el vídeo explicatiu de la Xarxa d'Innovació Pública (XIP) sobre el Govern Obert i seguiment dels comentaris a twitter amb el hastag#DibaOberta.

Aquest espai web s'anirà actualitzant, innovant i incorporant apartats a mesura que el projecte #DibaOberta vagi desplegant-se.

La Diputació de Barcelona fa una aposta pel Govern Obert, sota el projecte #dibaoberta assumint el repte del Govern Obert d’obrir-se, d’aproximar-se, de col·laborar, de manera immediata amb els municipis, però també amb les persones, perquè col·laborar amb els municipis és col·laborar amb els ciutadans i ciutadanes que reben els serveis de l’administració local.

L’objectiu principal de #dibaoberta és desplegar el Govern Obert intern de la Diputació de Barcelona i ajudar, servir i acompanyar els 311 municipis de la demarcació, en la construcció dels seus propis projectes en aquest terreny. En aquest sentit posem a disposició dels nostres municipis, i també dels nostres ciutadanes i ciutadanes, aquest espai on puguin informar-se però també participar i interactuar amb la Diputació i els seus municipis per tal de construir entre tots aquest projecte.

Font: #DibaOberta