Els premis Apps&IoT for citizens presents a la presentació del concurs SmartCAT Challenge 2018

Gregori Mora, responsable del projecte Smart Region de la Diputació de Barcelona, va presentar els premis Apps&IoT for citizens 2018 a la seu d’Enginyers BCN, davant una seixantena d’emprenedors i pimes del sector.

La Diputació de Barcelona vol fomentar, amb aquests premis,  la creació de serveis i aplicacions relacionades amb projectes innovadors d’internet de les coses, que utilitzin la plataforma d’actuadors i sensors SENTILO i, que estiguin relacionades amb alguns dels àmbits d’actuació de la Diputació o dels municipis de la demarcació.

El termini per presentar les propostes finalitza el diumenge 12 d’octubre i el veredicte es donarà a conèixer en el marc de l’Smart City Expo que se celebrarà a la Fira de Barcelona. L’import màxim dels premis és de 6.000 €, d’acord amb el repartiment establert a les bases del concurs, i per tant es distribuiran de la forma següent: 4.000 € per a la que obtingui la puntuació més alta i 2.000 € per a la que aconsegueixi el segon lloc.

L’aposta de la Diputació de Barcelona per aquest premi dona resposta al Pla d’Actuació de Mandat, fet pel qual la corporació considerarà aquells projectes d’interès públic que facilitin l’accés als serveis públics i contribueixin a desplegar solucions de ciutat intel·ligent als municipis.

Anima't a participar. Per més informació, accedeix als Premis Apps&Iot for citizens 2018