Amb poc més d'un mes de vida, el canal de YouTube Smart Region Barcelona acumula més de 25 vídeos amb quasi 500 visualitzacions

Si vols recuperar el vídeos que hem publicat de les presentacions realitzades a la darrera edicció de l'Smart City Expo World Congress, accedeix al nostre canal de YouTube: Smart Region Barcelona

Fins ara hem publicat les següents presentacions:

La modelització d'un edifici de l'administració pública (Pavelló Migjorn) amb tecnologies BIM per a la seva explotació des de la perspectiva de facility management i integrat en un recinte (Mundet), a càrrec d'Albert Martinez (Servei de manteniment d'Edificis de la Diputació de Barcelona) i Verónica Royano (Laboratori d'Edificació de la Universitat Politècnica de Catalunya)

Solucions d'apps municipals. Reflexió a l'entorn de diferents models de desenvolupament i gestió. A càrrec dels alcaldes d'Alella, Andreu Francisco, i Malgrat de Mar, Joan Mercader. La regidora delegada de comunicació de l'Ajuntament de Manresa i el cap de comunicació de Runí, Joan Maronda.

Govern obert i smart citizens. Els ciutadans com a motor transformador de l'administració pública. A càrrec de Carles Agustí, responsable de govern obert.

Local Telecare Service, Social Smart City Service. A càrrec de Pachi Lopez, Servei de Suport de Programes Socials de la Diputació de Barcelona i Raúl Gutiérrez, de Tunstall Televida.

Km2Ciutat, creació col·lectiva de continguts geolocalitzats. Coordinat per Narcís vives de la fundació Itinerarium i amb la presencia de Montserrat Morera, responsable d'informàtica de l'Ajuntament de Manresa, Joan Bassolas de la Fundació Viladecans, Marc Monells, cap de secretaria tècnica de l'Àrea de Promoció de la Ciutat de Sabadell i Jordi Hortet, servei d'Esports de l'Ajuntament de Badalona.

IDEBarcelona, cooperant per a una infraestructura de smart region, a càrrec de Marta Codinach, tècnica de la secció de sistemes d'informació territorial de l'Oficina Tècnica de Cartografia i SIG Local

Destinacions turístiques intel·ligents en l'àmbit local. Projecte LABturisme de la Diputació de Barcelona i la UOC. A càrrec de Francesc Gonzàlez, professor dels estudis de Turisme de la UOC.

Alertes ciutadans: un model de comunicació transversal intel·ligent. A càrrec de Segundo Poblador, cap de la Guàrdia Urbana de Cornellà de Llobregat i Francisco de la Torre, intendent major de la Guàrdia Urbana de l'hospitalet de Llobregat

Itineraris Parcs, la nova app d'itineraris senyalitzats de la Xarxa de Parcs Naturals. A càrrec de l'assumpta Górriz, cap de la Unitat de Suport a la Informació de la Gerència de Serveis d'espais Naturals.

Cap a una xarxa federada de repositoris de dades obertes. A càrrec d'Albert Fernández, professor de la Universitat Rovira i Virgili, city Protocol Society i Antoni Guillen, d'Essi Projects.

Sentilo, quatre casos d'us. Present i futur de la plataforma. A càrrec de Gregori Mora, responsable tècnic de la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius de la Diputació de Barcelona, Jordi Cirera, responsale de projectes de Sentilo de l'Ajuntament de Barcelona, Albert Marin, responsable d'estratègia ICT i smart city de l'Ajuntament de Terrassa i Oscar Hellin, responsable dels serveis informàtics de l'Ajuntament de Reus

BCN Smart Rural. Construcció de la "bioregio" per una Barcelona intel·ligent. A càrrec de Josep Montasell, cap de la Unitat de Suport als espais Agraris.