T'ho perdràs?. Segona jornada d'activitats a l'estand de la Diputació a l'SCEWC

L'Ajuntament de Mataró i Aigües de Mataró obriran el programa d'activitats d'aquest dimecres a l'estand de la Diputació de Barcelona a l'SCEWC, amb una doble sessió per explicar els projectes "Giswater. Sistema Informació Geogràfica" i "Lectura remota de comptadors a Mataró". Per més informació, descarrega't el programa.

Amb motiu de l'Any Europeu del Patrimoni Cultural, la Diputació presentarà el projecte "Patrimoni al Núvol: connectem". Tot seguit, la Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació presentarà el pla de modernització dels polígons industrials. D'altra banda, a la una del migdia l'Ajuntament de Terrassa farà una ponència sobre la resiliència urbana.

A la tarda, el medi ambient i la sostenibilitat seran els protagonistes. A les 4 de la tarda es parlarà dels 10 anys del Pacte dels Alcaldes i tot seguit es presentarà l'expedició de dades sobre el canvi climàtic, per acabar amb un "Especial Drinks&Data", projecte d'Impacte Open Data'

A les 3 de la tarda, a l'espai Exhibition Area (West District Agora), la Gerència de Serveis de Medi Ambient de la Diputació de Barcelona presentarà el Pacte d'Alcaldes i la importància de les dades en la planificació del canvi climàtic.

I si encara no has vist, no et perdis la maqueta 3D interactiva dels serveis que presta la Diputació als municipis de la seva demarcació.