Tot a punt a l'estand de la Diputació de Barcelona per a l'SCEWC 2018

Un mapping dels serveis que presta la Diputació de Barcelona i 20 sessions monogràfiques de l’àmbit smart city, centraran l’activitat de l’estand de la Diputació a l'SCEWC 2018. AQUÍ teniu el programa d'activitats. Ens veiem a SCEWC

La Diputació de Barcelona participarà un any més de forma destacada a l’Smart City Expo World Congress (SCEWC), que celebrarà la seva vuitena edició els dies 13,14 i 15 de novembre a Fira de Barcelona. L’SCEWC és la fira internacional més important del sector de les smart cities i la Diputació compta amb un estand per donar visibilitat al projecte Smart Region i presentar les iniciatives més destacades impulsades per la mateixa institució i pels municipis que en formen part.

Una vintena de presentacions i taules rodones configuraran el programa d'activitatsd’aquesta edició, on participen més de 20 organitzacions i 40 professionals del sector, especialitzats en àmbits tan diversos com la participació digital, la transformació digital, la seguretat ciutadana, l'eficiència energètica, la resiliència, la promoció econòmica i l'administració oberta, així com el suport TIC en tots aquests àmbits amb diferents sistemes de gestió d'informació.

Cal destacar la projecció internacional de les activitats desenvolupades i les sessions específiques programades com la presentació dels 10 anys del Pacte dels alcaldes o el Networking d’Urbact per ciutats. Enguany, i en motiu de l’any Europeu del Patrimoni Cultural, es presentarà la iniciativa de la Diputació de Barcelona per digitalitzar el patrimoni cultural per fer-ho accessible a tots els ciutadans. I com cada any, dins de les activitats programades, hi haurà l’entrega dels premis Apps&IoT for citizens 2018.

Al llarg dels tres dies estarà disponible el mapping que permet visibilitzar tots els serveis que presta la Diputació de Barcelona sobre una maqueta en 3D. A través d’aquesta, es pot veure, de manera interactiva, la gran aposta que s’està fent per convertir la demarcació de Barcelona i tots tots els seus municipis, en una de les més importants Smart Regions de tot Europa.