Queden dos dies per fer la sol·licitud de les dues primeres línies de suport de l'àmbit Smart Region del Catàleg de Serveis de la Diputació

Teniu fins dijous 8 de febrer per formalitzar el suport econòmic per a la integració de tecnologies de gestió urbana i l’adquisició de dispositius integrables a la plataforma Sentilo de la Diputació de Barcelona.

1.- Integració de tecnologies de gestió urbana en la plataforma Sentilo de la Diputació de Barcelona

Objectiu: L'objectiu és facilitar la integració de sistemes automatitzats capaços de publicar o de subscriure dades a la plataforma Sentilo que ofereix la Diputació de Barcelona.

Documentació que s'ha d'annexar: Memòria explicativa que detalli els sistemes que es volen integrar (tipologia i volum de dispositius, fabricant, sistema de transmissió de dades, etc.), així com els objectius que es volen assolir amb la integració a Sentilo

Import màxim de l’ajut: 10.000€

Més informació: http://cataleg2018cercador.diba.cat/fitxa?id=18155&WPag=1

2.- Adquisició de dispositius integrables en la plataforma Sentilo de la Diputació de Barcelona

Objectiu: Es dona suport per a l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Sentilo de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.

Documentació que s'ha d'annexar: Memòria explicativa que detalli els sistemes que es volen integrar (tipologia i volum de dispositius, fabricant, sistema de transmissió de dades, etc.), així com els objectius que es volen assolir amb la integració a Sentilo

Import màxim de l’ajut: 15.000€

Més informació: http://cataleg2018cercador.diba.cat/fitxa?id=18020&WPag=1

Per sol·licitar qualsevol ajut econòmic, l'ajuntament prèviament ha d'haver demanat formalment l'ajut material del catàleg "Plataforma de serveis tecnològics per a la gestió urbana" l'any 2017 o en el present 2018.

Aquestes dues línies de l'àmbit Smart Region formen part del Catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona. Aquest Catàleg és un dels instruments de cooperació del Pla  “Xarxa de Governs Locals 2016-2019” de la Diputació Barcelona, que s'aprova, periòdicament, amb la finalitat de reforçar les competències locals i garantir la prestació de serveis i activitats locals arreu del territori. Aquest Catàleg incorpora dues línies més de suport en l'àmbit Smart Region. Per una banda, el suport en la diagnosi per al desenvolupament d'estratègies de ciutat intel·ligent i per l'altre, l'accés a la Plataforma de serveis tecnològics per a la gestió urbana Sentilo.

Per més informació no dubteu en posar-nos en contacte amb nosaltres i/o fer la consulta mitjançant la següent adreça electrònica: ds.tsc@diba.cat