El diumenge 15 d'octubre finalitza el termini per participar en els Premis Apps&IoT for citizens

Animeu-vos a presentar els vostres projectes innovadors als premis Apps&Iot for citizens. Teniu fins el 15 d'octubre per fer-ho.

Amb la voluntat de potenciar la creació d’aplicacions mòbils o de webs adaptades a dispositius mòbils, basades preferentment en dades obertes, la Diputació de Barcelona ha impulsat el premi ‘Apps&IoT for citizens 2017’.

La corporació fomenta, per tant, la creació de serveis i aplicacions relacionades amb projectes innovadors d’internet de les coses, que utilitzin la plataforma d’actuadors i sensors SENTILO i, que estiguin relacionades amb alguns dels àmbits d’actuació de la Diputació o dels municipis de la demarcació.

El termini per presentar les propostes finalitza el diumenge 15 d’octubre i el veredicte es donarà a conèixer un mes després, en el transcurs de l’Smart City Expo que se celebrarà a la Fira de Barcelona. L’import màxim dels premis és de 6.000 €, d’acord amb el repartiment establert a les bases del concurs.

L’aposta de la Diputació de Barcelona per aquest premi dona resposta al Pla d’Actuació de Mandat, fet pel qual la corporació considerarà aquells projectes d’interès públic que facilitin l’accés als serveis públics i contribueixin a desplegar solucions de ciutat intel·ligent als municipis.