La Diputació de Barcelona aposta per implantar el projecte ‘Next2Met’ a la demarcació

La Diputació de Barcelona s’ha reunit, aquesta setmana, a Brussel·les, amb sis regions europees més que impulsaran el projecte ‘Next2Met’, que té l’objectiu d’incrementar l’atractivitat de les regions properes a grans metròpolis a través de la digitalització.

El projecte té una durada prevista de tres anys i mig, i busca atreure persones qualificades i petites i mitjanes empreses. Així mateix, també té per objectiu enfortir les relacions entre les metròpolis i les regions veïnes, posar a l’agenda política el rol de les regions properes a grans metròpolis i transferir bones pràctiques de digitalització entre les regions participants.

Les regions participants, a més de la Diputació de Barcelona, són el Consell Provincial de Päijät-Häme (Finlàndia), que és qui lidera el projecte, el Govern regional de Baixa Àustria (Àustria), l’Assemblea Regional de l’Est i del Centre (Irlanda), Podlaskie Voivodship (Polònia), la Regió de Mecklenburg-Pomerània Occidental (Alemanya) i la Conferència de les Regions Perifèriques Marítimes, com a soci assessor.