Torre Barrina serà un dels primers edificis intel.ligents de L'Hospitalet.

Torre Barrina serà un edifici intel·ligent. El projecte pilot d’intel·ligència en edificis de L’Hospitalet ha estat un dels vuit seleccionats per ser beneficiari dels ajuts que concedeix Red.es.

See video

Després de Torre Barrina, s'analitzaran tota una llista de 165 edificis públics de l'Hospitalet. Des de CAPS, a escoles, mercats municipals o fins i tot centres religiosos com la Parròquia de la Mare de Déu de la Llum. I amb totes les dades recollides es faran les millores entre l'any que ve i el 2021.

Aquest projecte pilot d'intel·ligència en edificis de L'Hospitalet ha estat escollit pel Ministeri d'Economia i Empresa, junt amb Terrassa, per finançar-se amb fons europeus. L'ajuntament de L'Hospitalet aportarà la meitat dels prop de dos milions i mig d'euros que costa aquest projecte de Smart City o ciutat intel·ligent.