Ja podeu sol·licitar els recursos corresponents a les línies de suport Smart Region 2019 de la Diputació de Barcelona

L'estratègia Smart Region de la Diputació de Barcelona posa a l'abast dels ens locals de la demarcació de Barcelona tres línies de suport per desplegar estratègies de ciutat intel·ligent.

Tot seguit us informem dels recursos econòmics, materials i tècnics que posem al vostre abast

___________________

Suport per l'aprovisionament de dispositius compatibles amb els protocols estàndards d'intercanvi d'informació de la plataforma Sentilo de la Diputació de Barcelona com a elements de base que permetin integrar-hi les solucions de gestió urbana dels ens locals.

Enguany incrementem el nombre de municipis que podran accedir a aquests ajuts. Ara podran accedir tots aquells municipis que superin els 10.000 habitants, en lloc dels 20.000 habitants que es fixava l'any 2018.

CONSIDERACIONS:

• S’avaluaran les propostes per concurrència competitiva. Els projectes presentats a la convocatòria d'ajudes seran avaluats al mateix temps i sota els mateixos criteris i oportunitats, i segons els criteris d’avaluació d’aquest recurs dins el catàleg.
  • Per demanar aquest recurs, abans s’ha d’haver demanat o demanar alhora (enguany) el recurs material de plataforma urbana intel·ligen
  • Com a màxim es pot demanar 2 sol·licituds per ens.
  • A cada sol·licitud es poden demanar com a màxim 15.000€ d’ajut (per tant, es podria donar el cas que un Ajuntament rebés 30.000€ d’ajut en total)
  • Més informació, clica AQUÍ

2  ___________________

Sistema de gestió de les dades generades a partir de sensors automatitzats, per a la millora de la gestió urbana. Per aquest any 2019 incrementem l'accés dels municipis a aquest suport.  Ara, tots aquells municipis amb més de 10.000 habitans podran sol·licitar aquest suport.

• Més informació clica AQUÍ

3  ___________________

Suport a la realització de diagnosi en els àmbits de gestió urbana susceptibles de desenvolupar solucions de ciutat intel·ligent amb la formulació d'un pla d'actuacions per a la seva materialització a mitjà termini.

Incrementem l'accès d'aquests ajuts a municipis amb més de 5.000 habitants. D'aquesta manera, incrementem tambè l'accès als municipis a aquest ajut que fins ara estava limitat a municipis amb més de 10.000 habitants.

CONSIDERACIONS:

• Un ajuntament que hagi demanat aquest ajut el 2018, pot tornar-lo a demanar-lo a demanar el 2019
  • La temàtica de la diagnosi pot ser general (diagnosi Smart del municipi) o específica sempre que sigui de caràcter “smart”(per exemple, per un àmbit concret).
  • S’avaluaran les propostes amb el mètode de “concessió directe amb concurrència (i segons els criteris d’avaluació d’aquest recurs dins el catàleg), o sigui, a mesura que es rebin les sol·licituds s‘aniran avaluant, i si s’aproven, s’adjudicaran fins que s’acabin el recursos disponibles per aquest recurs.
  • Més informació clica AQUÍ

Per qualsevol aclariment en relació a les línies de suport del catàleg, no dubteu en consultar-nos a través de l'adreça: samse.gestio@diba.cat