Presentació del concurs smartCAT Challenge

dilluns
Setembre 2016
Data de finalització: dilluns, 26/09/2016 - 19:00

El pròxim 26 de setembre, es durà a terme l’acte de presentació del concurs smartCAT Challenge, una iniciativa de la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la Generalitat de Catalunya, que potencia la creació de solucions tecnològiques innovadores per resoldre problemàtiques dels municipis catalans, tot connectant emprenedors, desenvolupadors, organitzacions i experts tècnics.

Durant l’acte, us explicarem les condicions de participació, els municipis que en formen part, els tipus de projectes que s’accepten i els premis que s’atorgaran.

Com a part del teixit emprenedor i tecnològic català que sou, ens agradaria que vinguéssiu a l’acte i que participéssiu en aquest concurs aportant-hi les vostres solucions. Si voleu més informació, podeu consultar el web