31 de maig – Sessió presencial de compartició d’experiències municipals

Benvolguts/benvolgudes,

Dins el marc del projecte Smart Region us convidem a assistir a una trobada de compartició d’experiències municipals el proper 31 de maig de 9:30h a 14h.

Equips tècnics de diversos municipis de la demarcació presentaran projectes en matèria de ciutats i pobles intel·ligents que s'estan impulsant des dels ajuntaments i en els quals estem donant suport des de la Diputació de Barcelona.

Aquesta trobada serà presencial i tindrà lloc a la sala d’actes de la primera planta del Pavelló Migjorn al Recinte Mundet (entrada per carrer Harmonia, accés vianants i accés vehicles).

Si esteu interessats a assistir-hi, cal que complimenteu el formulari següent amb les vostres dades. Les dades que us demanem són obligatòries; no facilitar-les impossibilitarà la vostra inscripció. Aquestes dades seran utilitzades únicament per a la gestió de la trobada. Podeu exercir els vostres drets a https://seuelectronica.diba.cat/serveis-de-la-seu/proteccio-dades/default.asp

En cas de voler accedir al recinte amb vehicle privat