Next2Met webinar en participació ciutadana i solucions digitals

dimecres
Març 2021
Data de finalització: dimecres, 24/03/2021 - 11:00

Com involucrar a la ciutadania en el desenvolupament local fent ús del potencial que ofereixen les eines digitals?

El proper 24 de març de 2021 de 9:30 a 11:00 el projecte europeu Next2Met, del qual la Diputació de Barcelona n'és un dels socis, organitzarà un webinar sobre participació ciutadana i solucions digitals.

L’esdeveniment abordarà la importància i els mitjans de participació ciutadana en el desenvolupament local. Quina importància té el sentiment de pertinença com a element d’atracció regional? Quines eines i solucions digitals hi ha disponibles per tal d'incrementar la participació i la involucració de la ciutadania a la pràctica?

Durant la sessió es presentaran casos i experiències a nivell europeu, així com tecnologies i metodologies que permeten la participació a través de solucions innovadores.

L’esdeveniment, que serà integrament en anglès, està dirigit a tots els actors que s’ocupen del desenvolupament local i regional: autoritats i governs locals i regionals, agències de desenvolupament empresarial, associacions del 3r sector, universitats, i particulars.

En el següent enllaç podreu trobar l'agenda de la sessió: Agenda

I l'enllaç per a registrar-se està disponible aquí: Registre

Més informació aquí.