Projecte Next2Met: 3r esdeveniment d'intercanvi interregional

dijous
Desembre 2020
Data de finalització: dijous, 03/12/2020 - 12:30

El projecte europeu Next2Met organitza el seu 3r esdeveniment internacional d’intercanvi interregional (3rd Policy Learning Event), el proper 3 de desembre de 2020 de 10:00 a 12:30h de manera virtual, organitzat per la Diputació de Barcelona.

Next2Met és un innovador projecte d’intercanvi interregional que té com a objectiu augmentar l’atractivitat - per al coneixement, les oportunitats i el capital - dels territoris situats a prop d'àrees metropolitanes, a través de la digitalització. El projecte reuneix sis socis de diferents regions d'Europa i un soci assessor que comparteixen aquest repte comú i treballen conjuntament per implementar solucions de política pública amb aquest objectiu.

Durant aquest esdeveniment virtual, la Diputació de Barcelona i altres agents d'interès locals de la demarcació de Barcelona presentaran bones pràctiques i projectes innovadors destinats a millorar la connectivitat, la sostenibilitat i els serveis a les persones al territori. Els temes presentats abordaran diverses qüestions i oportunitats relacionades a com la digitalització pot ser una eina primordial per tal d'aconseguir aquests objectius, com ara el paper de la digitalització en la lluita contra el canvi climàtic, el turisme sostenible o els laboratoris d’innovació, entre d'altres. Al següent enllaç podreu trobar l'agenda completa de l'esdeveniment, així com els diferents projectes i iniciatives que es presentaran.

Aquest esdeveniment d'intercanvi interregional no només representa una oportunitat per presentar solucions innovadores implementades a la demarcació de Barcelona a nivell europeu, si no que, a més, té l'objectiu de fomentar l’intercanvi d’idees entre els grups d’interès de les difererents regions europees, ser punt de trobada i de cooperació entre diferents agents i socis europeus, i crear un espai de discussió sobre la transferibilitat de projectes a o des d'altres regions europees que s’enfronten a reptes similars.

L’esdeveniment és obert, però cal realitzar una inscripció prèvia. L’enllaç per registrar-se és el següent: https://bit.ly/2J8ee2r. Un cop feta la inscripció, dimarts 1 de desembre rebreu l'enllaç per conectar-vos a l'esdeveniment.

Més informació sobre l’esdeveniment: https://bit.ly/3nW6C1W.

Més informació sobre el projecte Next2Met: www.interregeurope.eu/next2met.